Sakinah spills out!!!

" I juz spill..juz sebagai kepuasan diri..
Rasa di dalam diri dicurahkan di sini...."

Sunday, June 20, 2010

My bad..


nampak tak gmbar kt sebelah tue..tue model handphone W580i..ape kne ngan dye eh??? huhu..saya ade hp camnie suatu ketika dulu..saya beli semasa zaman matrik..seminggu slepas daftar..syok la gne coz saya saya suke muzik.. sgt2.. tp,pade suatu ptg yang panas,kt blik IA401,time tu tgh borak2 ngan mak, bese la, hehe..tgh ckap2,smbil2 tue buat keje lain..then, tetibe hp tue tlepas dru tanganku..(dh la tgh berdiri)..can you juz imagine btapa tingginye)..huhuhu..dh la jatuh cam nangka jatuh..ha..sampai tkluar bateri..THEN,OFF n x bleh on2..

sje nk cerite..bnde dh lama..tp, kerap sgt muncul dlm tido saya.. hp sorry sgt x jge ko dgn baik..sya spatutnye lebih berhati2..huhu...kesian ko jd bahan santapan mata je skrang nie...huhuhu...hp...sob2x..saya memg x careful...

MISS YOU W580i...

so much....

come back!!!

No comments:

Post a Comment